Meer dan 150 onderwerpen
Voor elk onderwerp een Voor Dummies-boek!
 
Tijdens de feestdagen verzenden wij uw boeken gratis!
 
Voor Dummies maken alles makkelijker!
Marketing voor Dummies, 5e editie

Marketing voor Dummies, 5e editie

  • € 29,99

  • € 28,29 excl. BTW
Voeg toe aan
mijn verlanglijstje
Nu de zichtbaarheid van je onderneming en de interactie met je klanten meer en meer naar
de digitale wereld zijn verschoven, moeten je marketingstrategieën zich hieraan aanpassen. Deze nieuwe editie van Marketing voor Dummies is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt inspelen. Ontdek welke kansen er liggen in de communicatie met je klanten, hoe je sociale media inzet en hoe je ook met een klein budget
je klanten kunt bereiken. Met dit boek leer je waar je jouw klanten vindt, hoe je ze overhaalt tot een
aankoop en hoe je ze laat terugkomen voor meer. Dankzij Marketing voor Dummies, 5e editie onderscheidt jouw onderneming zich van de rest!

Jeanette McMurtry is columnist, keynote speaker en een autoriteit op het gebied van consumentengedrag en marketingstrategieën gebaseerd op psychologie. Ze heeft voor verschillende bedrijven gewerkt, van start-ups tot grote namen uit de Fortune 100.
ISBN: 9789045353944
FORMAAT: 240x166x25 mm
GEWICHT: 731 gram
AUTEUR(S): Jeanette McMurtry
UITVOERING: Paperback

Schrijf een review

Note: HTML-code wordt niet vertaald!
    Slecht           Goed

Altijd tevreden

Mocht je toch een ander product willen, kosteloos retourneren kan altijd